facebook twitter

06-54318597

Klantreview

Dhr. Lamberink: “Het gevoel bij Campertravels was direct goed”

Dhr. Veenje: “Elk jaar op vakantie met een nieuwe camper!”

Klantreview

Dhr. Boes: “Vrijheid is het mooist van reizen met een camper.”

Klantreview dhr. Fokkema

Dhr. Fokkema: “Erg nette service en een piekfijne camper!”

Dhr. en mevr. Fokkema reizen al jarenlang met een camper. Waar het ooit begon met een klein camperbusje (Mitsubishi L300), hebben meneer en mevrouw Fokkema nu een prachtige camper gekocht bij Campertravels. De eerste reis met de camper moeten ze nog maken, maar ze weten nu al dat het fantastisch zal zijn. Dhr. Fokkema: “Deze camper rijdt geweldig, veel stabieler dan onze vorige. Ook hebben we nu twee lengtebedden, dus we hoeven niet meer over elkaar heen te kruipen.”

De oude camper van meneer en mevrouw Fokkema was aan vervanging toe. “Onze camper ging steeds meer gebreken laten zien. Zo moest er bij elke apk steeds wel €1000,- bij. Ook waren we niet meer zo tevreden over onze indeling. We hadden een treinzit en dat neem veel ruimte in bezit. Bij kennissen zagen we dat je ook campers hebt waarbij je een de zit voorin de camper hebt doordat je de stoelen van de bestuurder en bijrijder kan draaien”, vertelt Fokkema.

Onze wensen

Fokkema en zijn vrouw besloten een bezoek te brengen aan de camperbeurs in Hardenberg en daar kwamen ze Wilco van Campertravels tegen. “Hij had een camper staan die precies aan onze wensen voldeed. De camper had precies de goede indeling en zag er erg netjes uit. We hebben nu twee lengtebedden zodat we niet meer over elkaar heen hoeven te kruipen. Ook hebben we een aparte wc- en doucheruimte die lekker ruim is.”

“We besloten eerst nog even een rondje over de beurs te lopen, maar we vonden geen enkele camper die mooier of beter was dan de camper die Wilco had staan. Ook bleek dat er al andere geïnteresseerden waren voor ‘onze’ camper. Wij hadden onze huidige camper gelukkig bij ons omdat we na de beurs nog even weg wilden. Wilco liep met ons mee bekeek onze camper om vervolgens de rekening op te maken. We kregen een heel mooi bedrag terug voor onze oude camper en hij gaf nog een apk op de nieuwe camper. We gingen akkoord!”

Geen standaard verkoper

Fokkema vertelt dat Wilco heel gewoon overkomt: “Hij wil niet alleen maar verkopen. Hij denkt gewoon: ‘Als je wilt kopen is dat prima, maar als je het niet doet is dat ook goed.’ Dat is zeer prettig. Zo had ons oude camper net nieuwe banden en ik had gevraagd of hij de voorbanden van de nieuwe camper wilde vervangen voor onze eigen banden. In eerste instantie begon hij daar niet aan, maar toen de banden op het nippertje door de apk kwamen heeft hij al onze eigen banden op de nieuwe camper gezet. Dat vond ik heel netjes.”

Na een paar weken mochten meneer en mevrouw Fokkema de camper ophalen. Ze hebben plek op hun eigen oprit en dat is erg prettig. Fokkema vertelt: “Als het mooi weer is pakken we onze spullen in en dan vertrekken we. Onze camper geeft heel veel vrijheid. Vorig jaar reden we nog naar de Noordkaap. In Noorwegen mag je gewoon over kamperen en dat is heel gaaf. Je hoeft geen hotel te zoeken, maar hebt je bed altijd bij je!”

Fokkema en zijn vrouw genieten al heel lang van het reizen met een camper. “Onze eerste camper was een Mitsubishi L300, daarna hadden we een originele Volkswagen T4 en daarna hebben we ook nog een verlengde T4 gehad. Op een gegeven moment waren het zat om steeds maar weer je bed helemaal op te moeten maken en toen hebben we onze eerste ‘echte’ camper gekocht.”

Duitsland

“De camper staat al een tijdje op de oprit nu en we hebben erg veel zin om weg te gaan. De camper werd echt piekfijn afgeleverd, maar natuurlijk hebben we zelf nog wat schoongemaakt enz. Bij het heen en weer rijden op de oprit om hem te verzetten ging er steeds een lampje aan. Hier over heb ik gebeld in het najaar en omdat de camper toen nog geschorst was mochten we in het voorjaar terugkomen. Ik belde Wilco op en hij kende ons nog. Dat vind ik wel bijzonder. Je bent geen nummer bij hem. We mochten langskomen en er bleek alleen maar een stekkertje los te zitten.”

De eerste reis met de nieuwe camper gaat naar Duitsland. Meneer en mevrouw Fokkema hebben er veel zin in. “Deze camper rijdt veel stabieler. Hij heeft dan ook wel wat meer pk’s dan onze oude camper, maar die oude was echt een zoeker op de weg. We hadden het soms moeilijk om hem op de weg te houden. Dat zal bij deze camper echt niet meer gebeuren!”